Lansare: Mansarda cu vitralii

lansaremansarda

Poetul Gheorghe Vidican îşi lansează luni, 23 martie, ora 18.00, la Galeria Vino Vero (fostul Butoiul de Aur) de pe str. A. Iancu nr. 1, noul său volum de poeme “Mansarda cu vitralii”, apărut la Editura Brumar.

Invitaţi: Ioan Moldovan şi Ion Simuţ.
Moderator: Ioana Cistelecan.
Recită: Raluca Naom.

Evenimentul are loc în cadrul Festivalului “Primăvara poeţilor” – Oradea.

mansardă

mă răsfăţam în mansardă
cu un poem din rainer maria rilke
şi repetam puţin derutat poemul
mă irita curgerea în mine
răscolea ţipătul porumbeilor
mă loveau în genunchi copitele pegasului
aş putea inventa teoria gravitaţiei
văzând cât de ştirbă streaşina
asmuţă poemul prin simpla
atingere a lunii.

vitraliul trădării

vitraliile foşnesc prin fumul cafenelei.
fără să zăbovesc mi-am înjunghiat stăpânul
i-am furat împărăţia
o femeie cuminte veghează buricul tronului
jucându-se cu un cerc
se înveleşte cu pielea mea de dictator
visând o îmbrăţişare sferică
pentru ca să rodească prinţi
îşi pregăteşte rochia de mireasă
desenând pe nisip forma de cerc
a coroanei
netulburată se hrăneşte cu sânge
înecată de glorie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lansare: Mansarda cu vitralii

  1. Pingback: Alex TG - “There’s something wrong with the world today…” » Blog Archive » Anunţuri de poezie

  2. Pingback: Anunţuri de poezie « Cu câteva posturi lipsă, ştiu…

Lasă un răspuns

